fbpx
Fit Na słodko Na śniadanie

3 pomysły na FIT pudding kawowy

Kawowy pudding z chia

Po zimie wszyscy potrzebujemy nowej energii, więcej kolorów i witamin. Dlatego przygotowałam dla Was trzy pomysły na to jak zrobić pyszny, pożywny FIT pudding kawowy z owocami, które znajdziecie na blogu Coffeedesk, zapraszam TUTAJ. Każdy inny, ale każdy z aromatycznym, pobudzającym espresso, idealny dla amatorów zdrowej diety i małej czarnej.

Pierwsza moja propozycja to nieziemsko kremowy, odżywczy i pobudzający pudding z awokado. Banalnie prosty i szybki w przygotowaniu. Wystarczy wrzucić wszystkie składniki do blendera i gotowe, bez czekania, gotowania i namaczania. Doskonałe małe co nieco w pięć minut i zdecydowanie mój faworyt w tym zestawieniu.

Kolejny to pudding z chia, który wymaga od nas nieco więcej cierpliwości, bo chociaż samo przygotowanie ogranicza się do wymieszania ze sobą kilku składników to całość musi spędzić w lodówce kilka godzin, a najlepiej całą noc zanim będzie gotowa. Niemniej jednak warto poczekać i spałaszować go z dużą ilością słodkich, soczystych owoców na śniadanie lub jako fit deser.

Na koniec pudding kawowy z tapioki. Lekki, dosyć kleisty, pełen małych, żelowych kuleczek i kawowego aromatu deser, zaskakujący oryginalną konsystencją i efektownym wyglądem. Świetnie smakuje z owocami, syropem lub czekoladą. Ponadto idealnie sprawdza się nie tylko jako deser, ale także całkiem sycące drugie śniadanie.

Dajcie znać, czy moje pomysły na FIT pudding kawowy Wam się podobają i który stał się Waszym ulubionym.

Trzymajcie się!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *